.

.

2009 m. gruodžio 21 d., pirmadienis

Rezultatai :)


Va ir pirmadienis. :)
Aš ir mano svečiai dar nemiegam tad nutarėm sužinoti Kalėdinės fotosesijos laimėtoją.
Jį ištraukti buvo patikėta mano krikštasūniui Kevinui.
Oi kiek Jam džiaugsmo tai suteikė,kad net Kalėdinė eglutė parvirto,na nieko šukės laimę neša. :D
Kandidatų buvo 43. Atvirai sakant skaičius mane maloniai nustebino. :)
Visi laukėm,ką čia Kevinas ištrauks...
Ir ištraukė numerį 1.
Kadangi tai buvo pirmas mano gautas laiškas labai gerai pamenu kieno jis. :D
Aistė mano draugė nuo lopšelio darželio laikų.
Ne vieną kartą matėt Jos nuotraukas blog'e.
Sakau-"Kevinai na biški neteisinga! Trauk dar kartą." :)))
Antroji laimėtoja yra numeris 23 Skaistė.
Taigi fotosesijos bus dvi. :)
Sveikinu Aistę ir Skaistę!
Labai dėkoju Jums visiems už tokį susidomėjimą...
Ir už visus gražius laiškus kuriuos gavau.
Didelis ačiū!!!

O čia ištrauka iš Aistės laiško...
"Sveika Irma,
tavo dienoraštį tikrinu dažniau nei savo elektroninį paštą. Jo
laukiu. Sulaukusi atnaujinimo skubu viską apžiūrėti,pasigrožėti...
Kadangi saves tavo dienorastyje praktiskai nematau,tai manau,kad esu
verta jame pasirodyti Kaledu proga. Nes:
1. Nesu atsibodes veidas tavo bloge;
2. Trokstu nuotrauku sniege;
3. Prizadu karsto vyno su gvazdikeliais bei siltu bandeliu su mesyte
sesijos metu;
4. Vairuotojas garantuotas;
5. O as pasirengusi pildyti visas tavo uzgaidas ir nesiskusti.
Nekantriai laukiu loterijos dienos."

Ir ištrauka iš Skaistės laiško...
"SVEIKI :)
Jums raso Skaiste :P Net nezinau nuo ko pradet. Papasakosiu istorija,kaip prasidejo mano draugyste su Jusu foto dienorasciu...
Rasau del konkurso :) Net susigestu pagalvojus,jog jei laimeciau,kas nors mane fotografuotu :p nesu is tu, kurie megsta pozuoti :) bet,kodel gi nepabandzius :) gal pavyks ir patiks :)...
Pirmadienis, kai trauksit burtus yra ypatinga diena :) mano berniuko gimtadienis :) chi chi chi :) ot butu dviguba svente!...
Aciu,kad turite toki nuostabu puslapi,kad pasidalinate su mumis savo darbais... "

Oi,kaip man smagu,kad dviems žmonėms Kalėdos prasidėjo kiek anksčiau. :)
Aistę ir Skaistę dar kartą Jus sveikinu.
Ir iki pasimatymo.
Irma
Labanakt! :)
04.14h