.

.

2010 m. sausio 15 d., penktadienis

400


Ogi žiūriu jog tai bus 400-asis Mano foto dienoraščio įrašas.
Reiktų kažką gražaus ir prasmingo parašyti... Bet šventės buvo dar taip neseniai ir prasminga jau prisibuvau. :)
Vakar daug masčiau apie dalykus kuriuos norėčiau kažkada padaryti. Pvz:
Pagyventi Barselonoje. Vieną mėnesį. Rytais pusryčiauti La Rambla pėščiųjų bulvare. Neskubant akimis iščiupinėti visą miestą. Aplankyti muziejus nuo Pablo Pikaso iki Erotikos. Klajoti gatvėmis be jokio didelio tikslo. Atsivalgyti pomidorų šaltsriubės Gaspačio. Dar labiau įsimylėti Antonio Gaudi kūrybą. Sėdėti Katalonijos aikštėje šalia fontano,spoksoti į įdomiai apsirengusius praeivius. Visko daug prisifotografuoti. Ir parskristi namo persisotinus Barselona.
Dar norėčiau nebežiūrėti televizoriaus. Visai. Nes pagrinde nesamones rodo.
Surengti savo fotografijų parodą. Portretų seriją-Mano miesto žmonės.
Dar panešioti kuprinę ir trikojį kokiam gabiam fotografui. Nebūtinai garsiam. Svarbiau gabiam. Norėčiau iš Jo kažko išmokti.
Susikurti blog'ą apie gražius,mielus,
stilingus,spalvotus,skanius,įdomius,šiltus dalykus.
Nes kartais man čia būna trūksta erdvės. Seniai
apie tai mastau.
Turbūt greitu metu tokį blog'ą išsikepsiu.
Aš gana nepastovi būtybė. Bet Mano foto dienoraštyje pravaikštų beveik nedariau,todėl galvoju jog galėčiau
turėti dar vieną. :)
Rašydama taip užsinorėjau kokių skanių sausainių... Aišku nieko panašaus neturiu. Tai suvalgiau ryžių paplotėlių. Fu!
Vistik ne sausainiai. Labanakt.
Irma
Fotografuota-2009 rugpjūtis