.

.

2011 m. vasario 2 d., trečiadienis

Stylish Blog Award


Va sugalvojo kažkas stilingiausio blog'o rinkimus.
Pagal Stylish Blog Award taisykles kiekvienas nominuotas
turi išvardinti septynis dalykus apie save ir
skirti savo nominaciją. Čia gaunasi visa grandinėlė. :)
Ačiū Mano foto dienoraštį nominavusiai Karolinai.
Taigi 7 dalykai apie mane:
* Nesakau įdomu,kai man neįdomu. Nesakau patinka,kai
nepatinka. Nesijuokiu,kai nejuokinga. Už savaitės
man sukaks 28+3 ir aš jau seniai sau nebemeluoju.
* Jeigu sugestų mano mikrobangų krosnelė tai
pinigų naujai taip ir nerasčiau.
Bet kelionėms,kinui,koncertams,spektakliams visada atrandu.
Pagal Irmos filosofiją svarbiausia-gerai pasibūti.
* Dievinu knygas,fotoalbumus apie madą,interjerus,
meną ir fotografiją.
* Vienoms patinka Linas Kleiza,kitoms
Modestas Pitrėnas,Jude Law...
O man Kristupas Baublys. Miesto dendis.
* Nealpėju dėl jokio serialo. O apie
meksikietiškus visai patyliu. Televizoriui vietos
interjere skyriau tik dėl 3-4 laidų.
* Man labai gražūs raudonplaukiai žmonės.
* Viena geriausių savo savybių laikau mokėjimą
džiaugtis paprastais dalykais.
O manoji nominacija skirta blog'ui
www.gincherry.blogspot.com
už spalvas,stilių ir už "Man pirma daiktas turi būti gražus,
o tik paskui praktiškas :)".
Labanakt
Irma