.

.

2008 m. lapkričio 16 d., sekmadienis

Naujas hobi-Postcrossing



Esu įsitikinus,kad kiekviena nauja pažintis atneša kažką naujo. Egidijus parodęs man šį puslapį www.postcrossing.com kantriai paaiškino,kaip užsiregistruoti. Ačiū Tau. ;) Tai unikalus dalykas. Siunti ir gauni atvirukus nuo žmonių iš viso pasaulio. Gavau penkis pirmus adresus į USA,Suomiją,Portugaliją,Vokietiją ir Turkiją. Parašiau ir šiandien pašto dėžutėje radau pirmą atviruką nuo 59 metų olando. Kadangi mėgstu keliauti ir man įdomi svetimų kraštų kultūra tai postcrossing'as mane labai apžavėjo. Džiaugsiuos visais gautais atvirukais,nes jį rašantis žmogus bando pataikyti į aprašymą,kokio atviruko norėčiau. Bet labiausiai iš tolimų kraštų pvz:
Japonijos,Afrikos,Kinijos,Australijos,Naujosios Zelandijos,Pietų Amerikos,Tailando... Kai gausiu itin įspūdingą ir Jums parodysiu. O čia pirmasis iš Olandijos. Jeigu šis dienoraščio įrašas nors vieną iš Jūsų sudomins mano tikslas pasiektas. :) Apie viską lietuvių kalba rasite čia www.postcrossing.com/about
P.S. GERA NAUJIENA! Nuo rytojaus lietuviai į USA galės vykti be vizų. Mano svajonė nuskristi į New York'ą
pradeda pildytis. :)