.

.

2010 m. kovo 10 d., trečiadienis

Pavasariška nuotaika









Yra daug dalykų dėl ko aš pametusi galvą,bet labiausiai dėl fotografijos ir interjero. Man labai gražu kai pastarasis artėjant šventėms pasipuošia.
Giliai tikiu jog dauguma per gyvenimą sutiktų žmonių mums kažką savo palieka. Taip ir ši mano aistra prasidėjo gyvenant Vokietijoje. Prieš šventes namų interjerai ten nuspalvinami šventine nuotaika.
Keletas patarimų jeigu kam kils noras pasipuošti...
a) Dekoracijos neturėtų būti brangios. Laikui bėgant jos nusibosta. Tuomet galima kompoziciją pagyvinti kažkuo nauju. Vokiečiai turi IKEA. Kur gražu,paprasta ir pigu. Kadangi pas mus jos nėra tenka žvalgytis po Thomas Philipps,Maxima,Iki ar interjero krautuvėlių asortimentą.
Iš patirties galiu pasakyti jog Rimi ir Norfa nieko tokio pamanomo neturi.
b) Pasirinkite dvi ar tris akcentines spalvas. Na viskas tarpusavyje turėtų derėti. :)
c) Reiktų kažko gyvo. Pavyzdžiui keletos beržų ar kaštonų šakų. Į vandenį įpilkite truputį degtinės,kad nerūgtų. Beabejo pavasariškos vazoninės gėlytės būtinos. Šiuo metu Maximoje jacintai po 1,49lt. Pigiau turbūt nebūna!
d) Nieko neklausyti ir pasidaryti savaip. :)
O čia mano šio pavasario šventinė nuotaika. Truputį saldoka... Salotinės,ciklameno,rožinės spalvos su pulkeliu
taškuotų vištų ir žirnių fėja. :)
Saulėto ir įkvepiančio trečiadienio
Irma
P.S. Jeigu kažką pasidarysite prašau atsiūsti foto.
Juk ir man įdomu. :)
Fotografuota-2010 kovas