.

.

2010 m. rugsėjo 7 d., antradienis

Paryžius. Įžanga. :)


Man alergija nuo kelionių su gidais. Todėl ir šios organizavimą
apsiėmiau pati. Nupirkti bilietus tiesiog mistiškai nesisekė. Po dviejų bandymų aš jau sakiau,kad mums į Paryžių turbūt dabar nelemta. Nurimau.
Vieną rugpjūčio naktį mane įkalbėjo vėl paieškoti bilietų. Taip šešiese mes atsidurėm Paryžiuje. Praleidau krūvą valandų nete ieškodama informacijos,kaip nors kiek aplenkti turistinį Paryžių ir atrodė viską smulkiai suplanavau,susirašiau.
Aišku nepagalvojau,kad šešiese paprasta nebus. :)
Po pirmos paros kilo mintis dalintis į dvi grupes.
Vienas mano pažįstamas dvi vasaras po mėnesį su 10 žmonių kompanija keliavo po Sibirą ir Kazakstaną. Šiandien man tai primena pasaką. :)
Bet visgi ten buvo faina.
Kur prasideda Paryžius? Jau oro uoste prie įlaipinimo vartų.
Tokios ilgos stilingų lietuvių eilės dar nebuvau mačiusi.
Tai džiugina. Net labai! :)
Labanakt
Irma
Fotografuota-2010 rugsėjis
Paryžius-Prancuzija