.

.

2009 m. liepos 12 d., sekmadienis

Gintarė









Draugai-viena mėgstamiausių mano dienoraščio temų. Šiandien pažindinu Jus su savo žalios jaunystės drauge Gintare. Draugaujam jau 15 metų. Mus sieja visi linksmiausi mokyklos laikų prisiminimai.
Informatikos mokytoja sakydavo-
Jeigu pirmoje pamokoje 12a nėra Siliūnaitės,vadinasi sekančioje pamokoje 11b nebus ir Kasputytės.
Kur mes būdavome? Pvz riedėdavom autobusu į Šiaulius pasėdėt kavinėje...
Kada nakvoju tėvų namuose vasara prie atviro lango man tai primena anų vasarų naktis,kai plepėdavom iki paričių. Imdavau snausti,o Gintarė bambėdavo-
Irma juk jau miegi!
Aš visada atsakydavau-
Ne,tik užsimerkusi galvoju. :)
Baltai pavydėdavau Jai didelių,žydrų akių.
Svajodavom apie mobilius telefonus. :D
Ir gyvenimą užsienyje. Išsipildė tos mūsų paaugliškos svajonės. Aš svetur jau pagyvenau,o Ji dabar gyvena Airijoje.
Labai dėl to neliūdžiu,nes lepina mane lauktuvėmis.
Kai susitinkam visada stipriai apsikabinam ir aš sakau-
Mano Gintarikė grįžo!
Dosjė
Amžius-28
Veikla-O galėjo tapti sportininke
Vaikai-Nojus,6 metai
Hobis-badmintono mačo prieš Ją nesu laimėjusi
Mėgsta-masyvius sidabro papuošalus ir juodą spalvą
Nemėgsta-vis laukiu,kada tą sidabro kg padės į stalčių :D
Žodis,posakis-N....o ;)
Modeliai-Gintarė,Nojus ir Darius
Fotografuota-2009 liepa