.

.

2009 m. liepos 28 d., antradienis

Knoso rūmai,Kreta







Čia dar vienas reportažas iš mano klajonių.
Netoli Kretos sostinės Herakliono randasi šie Knoso rūmai (griuvėsiai :)!). Jeigu tikėti legenda čia gyveno mitologinė būtybė Minotauras-pusiau žmogus,pusiau jautis. Rūmai buvo pastatyti,kaip labirintas,turėjo 1400 freskomis išpuoštų menių ir kambarių. Turbūt pavargdavo tas Minotauras,kol visus kambarius apibėgiodavo. :D
''Sakoma,kad jei bandysite išvykti iš Kretos,nepamatę Knoso rūmų,Jūsų paprasčiausiai neišleis''. Norėjau namo,bijojau,kad neišleis todėl ir nuvykau. ;)
Didesnė pramoga man buvo kelionė iki tų rūmų viešuoju transportu. Norit pamatyti tikrajį šalies veidą? Pasivažinėkite viešuoju transportu. Buvau nemandagi ir autobuse neužleidau vietos pikto veido senai graikei. Ji taip į mane spoksojo,kad paskui mieste eidama griuvinėjau lygioje vietoje ir šiaip Kretoje man kažko nesisekė... Bet užtat yra ką prisiminti. :)
Pirmą nuotrauką pamenu iš kažkurios klasės istorijos vadovėlio viršelio. Va čia ir visa atrakcija,kai stovi priešais ir galvoji jog mokykloje viskas iš tų paveikslėlių atrodė
taip tolima.
Fotografuota-2007 spalis
Heraklionas-Kreta-Graikija