.

.

2009 m. spalio 11 d., sekmadienis

Sauja gero oro








Vieni suserga Indija,antri kalnais,treti povandeniniu pasauliu...
O mus su Nijole traukia šilti kraštai. Karts nuo karto pasidarom sau šventę.
Aš jau buvau pradėjusi galvoti jog Kreta ta šalis,kur man geriau nevykti. Prieš du metus man ten kažko nesisekė. Šiaip netikiu horoskopais,bet kai paplūdimyje atsivežtuose žurnaluose viską perskaitai ir lieka arba receptai,kaip kepti vištą arba horoskopai. Tai renkiesi pastaruosius. Tada ten rašė jog spalio mėnesį vandeniams geriau i svečią šalį nevykti. Sutapimas?
Bet šis spalis Kretoje man buvo laimingesnis.
Dabar ten barchatinis sezonas. Ką per 10 dienų nufotografavau parodysiu kitą savaitę,o čia Liolė. :)
Viena kaimynė mano mamą vadina Liuole. Aš išsibraukiau u ir man Liolė visai smagiai skamba,o ir pati Nijolė dėl to nepyksta.
P.S. Aš Jūsų labai pasiilgau. O Jūs Mano foto dienoraščio? :)
Modelis-Nijolė
Fotografuota-2009 spalis
Kreta-Graikija