.

.

2009 m. lapkričio 18 d., trečiadienis

Pasidžiaugsiu su Jumis kartu! :)



Vakar vakare gavau e-mail'ą...
"Džiaugiuosi galėdama Jus oficialiai informuoti,kad Jūsų darbas buvo atrinktas į
3 Tarptautinę mados fotografijos parodą.
Parodai buvo pateikta virs 700 fotografijų. Į parodą atrinkta 59 darbai.
Matysime fotografijas iš Lietuvos,JAV,Rusijos,D.Britanijos,
Kanados,Šveicarijos..."
Lietuvių kalbos žodyne nėra žodžio,kuris dabar išreikštų mano džiaugsmą. :)
Spalio pabaigoje buvo paskelbtas šis konkursas. Nusprendžiau pabandyti. Nufotografavau jam dvi fotosesijas "Захoди дopoгoй,чaй пить будем" ir "Užkalbėtoja iš gelsvo namo". Pirmosios serijos modeliu tapo draugė Urtė,o antrosios draugės dukra Deimantė. Urtė mane įkalbinėjo pasirinkti kitą modelį nes gal Deimantė per jauna,bet aš Jos aišku neklausiau. :)
Foto bendruomenių galerijose abiejų šių serijų nuotraukos susilaukė dėmesio. Man labai patiko vienas komentaras apie šią foto iš rusiškojo www.photoline.ru
"Хорошая работа,философская:дом с заколоченными ставнями,стена некошенной травы и строго одетая красавица на элегантной с мягким сидением скамейке...фотография привораживает,не отпускает.5+рек!" Леонид Моствилишский
Džiugu jog buvau suprasta ką norėjau parodyti.
Taigi nusiunčiau į tą konkursą kelias nuotraukas ir nekantriai laukiau rezultatų. Vilčių turėjau mažai. Draugės tikėjo manimi labiau. Ačiū Jums! Urtė kasdien rašinėjo sms'us gal jau yra rezultatai? Jau yra! :)
Mano "Širdžių užkalbėtoja" pateko tarp tų laimingųjų.
"Į konkurso finalą atrinktos fotografijos bus eksponuojamos parodoje,kuri vyks 2009 m. lapkričio 26 d.–2010m. sausio 18 d. prekybos centre “Panorama“ Vilniuje. Parodoje-konkurse taip pat pamatysime užsienio fotografų darbų.
Parodai fotografijas išspausdins žurnalas „Ieva“."
Dar nesitiki jog mano darbas pateko į Tarptautinę mados fotografijos parodą. :)
Vaikystėje aš šimtus kartų perversdavau OTTO,QUELLE,NECKERMANN katalogus lyg madų žurnalus. Dabar juos pakeitė VOGUE,ELLE,IN STYLE,MARIE CLAIRE... Man visada buvo labai įdomi mados fotografija. Kartą po viena foto radau ale neigiamą komentarą-
"Siliūnaitę toks jausmas,kad fotografijos mokeisi iš madų žurnalų". Man tai buvo didelis komplimentas! :D
Nei gražiausiam sapne nesapnavau jog mano darbas kabės vienoje parodoje šalia tokių fotografų,kaip Gediminas Žilinskas,Tomas Kauneckas,Vaiva Abromaitytė,Tomas Vyšniauskas...
Šie metai fotografijoje man buvo sėkmingi. Gegužę du darbai "Pavasaris atėjo ir prasidėjo","Svajoklė" viename fotokonkurse laimėjo pirmą vietą. Birželį vokiečių leidinys "Image" išspausdino nuotrauką "Step by step".
O dabar ši paroda man pati geriausia kalėdinė dovana! :)
*****************************************
Už miško pievoje ant kalnelio stūkso garstyčių spalvos trobelė. Su visada užvertomis langinėmis nuo smalsių
kaimo žmonių akių. Ten gyvena Ji. Širdžių užkalbėtoja.
*****************************************
Постучалась в дом боль незваная
Вот она любовь окаянная
Коротаем мы ночи длинные
Нелюбимые с нелюбимыми...
*****************************************
"Širdžių užkalbėtoja"
Modelis-Deimantė
Fotografuota-2009 lapkritis
P.S. Deimantė jau lyg mano talismanas. Nes tai antras fotokonkursas,kuriame sekasi su Jos nuotraukomis. :D