.

.

2009 m. lapkričio 10 d., antradienis

Gimtadienis! :)


Sekmadienį,lapkričio 8 dieną Mano foto dienoraščiui sukako vieneri. Dėl kompiuterio gedimo truputį su įrašu vėluoju. Taigi dabar prisėdau papasakoti Jums apie Irmos ryšį su fotografija. :)
PRADŽIA-Pirmosios mano nuotraukos buvo padarytos su skolintu fotoaparatu. Pasiskolinau jį iš draugo Ginto. Jis tada dar nežinojo,kad niekas tokių daiktų neskolina. :) Nors praėjo jau 15 metų,bet dar gerai pamenu,kaip sustačiusi draugus prie fontano Laisvės alėjoje fotografavau pirmuosius "menus".
KUO NORIU BŪTI-Visada žinojau jog būsiu miaaaaanininkė. :))) Svajojau apie drabužių dizainą arba fotografiją. Pastarajai reikėjo matematikos,o aš su ja susipykusi. Po pirmo egzamino į drabužių dizainą pamačiusi už save gabesnių atsiėmiau dokumentus ir nuėjau į interjero dekoravimą. Dar kažkas pamokė,kad turėdamas akį žmogus fotografuoti ir taip gali. Patikėjau. Nors dar ne kartą audžiau mintį studijuoti fotografiją.
"FOTOSESIJOS"-Pirmieji mano modeliai buvo pusseserė Eglė,draugės Rita,Gintarė,Ligita... Kažkada prisiruošiu parodyti čia senus savo darbus.
EGLĖ-Viena seniausių ir geriausių mano draugių. Lygiai prieš 5 metus nuo Jos prasidėjo mano fotografijos antras dublis. Sutartą dieną pliaupė lietus. Todėl fotografavom garaže. Prie padangų,kanistrų,obuolių dėžės... Su juodai balta juosta. Tada mums buvo labai gražu. Dabar tos nuotraukos-anekdotai. :)
FOTOKŪDRA-2007 05 10 tądien idėjau pirmą darbą foto bendruomenėje internete. Pamenu kažkas parasė jog berniukui is galvos kyšo stulpai. Būdama nešalto būdo pagalvojau-Eik į savo darbus pasižiūrėti! :))) Dabar juokas ima nes tikrai stulpai kyšo. :) Tada kai neprieidavau kasdien prie interneto mano pusseserės Jūratė ir Sigutė talpino ten mano nuotraukas,o paskui sms'us rašydavo kokį įvertinimą gavau. Sirgo už mane ir pergyvendavo dėl kiekvieno trejeto. O kai vieną dieną neatlaikiusi ištryniau darbus labai nusiminė.
www.fotokudra.lt buvo mano pirmas šaltas dušas. Vienas dėdė man bandė į galvą idėti jeigu bijau kritikos,kad rodyčiau savo darbus tik draugėms ir aikčiotumėm susėdusios. :)
Jis buvo teisus. Kita vertus dabar mastau jog gerai,kad man trūko savikritikos,nes kitaip būčiau tada pakabinusi fotoaparatą ant vinies dulkėti.
Paskui sekė daugiau foto bendruomenių. Dėjau darbus,tryniau,nervinausi,klupau,stojausi. Manau juose daug išmokau. Nors ir daug druskos suvalgiau. :)
SAVIRAIŠKA-Fotografija visų pirma man yra saviraiška. O tai mano manymu vienas svarbiausių dalykų gyvenime. Paskutinius 5 metus aš sergu fotografija. O pastaruosius 2 sergu net labai. Su ja naktį guluosi ir ryte keliuosi. Mano mintyse nuolat sukasi idėjos. Dažnai būna fotografuoju mintimis pamačiusi idomių veido bruožų žmogų ar naują vietą,kur norėčiau pafotografuoti. Dar man patinka galvoti apie detales,ieškoti,derinti... Kartą prieš 8 metus teko stebėti,kaip fotografuoja žurnalo ''Cosmopolitan'' fotografas. Tada Jis man pasirodė mygtuko spaudėju,nes visą kūrybinį darbą padarė stilistė. Kaip nuobodu.
OPTIMIZMAS-Esu nepataisoma optimistė. Tas matosi ir darbuose. Būna gaunu pastabą jog mano fotografijos saldokos. Bet man taip yra gražu. Kažkada bandžiau nufotografuoti groteską. Jis turėtų šokiruoti. Aišku nieko nesigavo. :)
MANO FOTO DIENORAŠTIS-Jis gimė lietingą 2008 lapkričio šeštadienį. Velniškai skaudėjo koją ir šiaip buvo liūdna. Taip,kartais paliūdi net ir didžiausi optimistai. :)
Norėjau ne foto puslapio,o blog'o. Nes dienoraštis gyvas,jis beveik kasdien papučia savo naujais vėjais. Per tuos metus surezgiau 338 įrašus,parodžiau šimtus fotografijų ir praleidau čia ne vieną ir ne du tūkstančius valandų. Ir dariau tai iš didelio malonumo.
Nuoširdžiai sakau niekada nesitikėjau tokio jo populiarumo. Sukūriau jį sau. O,kai pradėjau gauti daug šiltų elektroninių laiškų supratau jog dūšią glosto jis daugumai svečių. Neslėpsiu-visi tie laiškai paglosto ir mano kūrybinį ego. :)
PLANUOSE-Sulaukti antro blog'o gimtadienio. Kartais tarp pozityvių foto serijų įterpti kažką mistiško,
paslaptingo,dramatiško... Nufotografuoti naują seriją Love and the City. Išmokti naujų dalykų. Ir fotografuoti,
fotografuoti,fotografuoti... :)
Koncertų pabaigoje atlikėjai mėgsta sakyti-Be Jūsų nebūtų mūsų. Aš bučiau. Fotografuočiau tiesiog sau. Bet su tokiu šauniu gerbėjų būriu tą daryti man yra kur kas įdomiau.
Va toooooks va didelis ačiūūūūū Jums mano brangieji!
Jūsų Irma
Labanakt