.

.

2010 m. lapkričio 8 d., pirmadienis

Antroji uogienės diena! :)


Šiandien čia gimtadienis! :)
Mano foto dienoraščiui du metai.
Man net kažkokia keista šventinė nuotaika yra. :D
Būdama labai nepastovi sugebėjau jo neapleisti
ir du metus pildyti beveik kasdien.
Tikri dyvai. :)
Čia rašo žmogus kuris kažkada lankė puse miesto
būrelių. Dailę,gitaros pamokas,pynimą iš vytelių,
iš šiaudelių,siuvimą,keramiką,liaudies šokius,
mezgimą,linksmučių,poetų,jaunųjų istorikų
burelius,dvi dramos studijas...
Į dainavimą nepriėmė. :D
Šis blog'as man tapo gyvenimo dalimi.
O kažkam maža ryto ar dienos tradicija.
Ech,kaip man yra smagu,kad Jūsų tiek daug.
Prieš keturis mėnesius įdėjau čia skaitliuką.
Per tą laiką 16372 lankytojai buvo čia 80685 kartus.
Neįtikėtina. :)
Antrojo gimtadienio proga noriu padovanoti fotosesiją.
Temą,vietą,metų laiką,su kuo fotografuotis
galėsite pasirinkti.
Rašyti-irmainstyle@gmail.com
Ką burtų keliu ištraukiau parašysiu rytoj.
Gražios dienos :)
Jūsų Irma ir Mano foto dienoraštis
Ačiū,kad esate!
Labai

Gimtadienio loterijoje
dalyvauja:
1 Toma
2 Daiva
3 Sonata
4 Renita
5 Irma
6 Aura
7 Aistė
8 Agnė
9 Vaida
10 Jurgita
11 Ignė
12 Dovilė
13 Gintarė
14 Ligita
15 Nerija
16 Asta
17 Daiva
18 Ernesta
19 Olga
20 Virginija
21 Irina
22 Laura
23 Tomas
24 Karolina B.
25 Karolina G.
26 Jovita
27 Paulius
28 Eglė
29 Marijus
30 Justinas
31 Audronė
32 Monika
33 Asta
34 Milda
35 Eglė B.
36 Justinas
37 Aistė V.
38 Odeta