.

.

2009 m. balandžio 30 d., ketvirtadienis

Apie poilsį





Kas Jums yra poilsis? Man poilsis-sėdėti ant sofutės su mėgstamo žurnalo nauju numeriu ir valgyti kažką skanaus. Kine taip pat pailsiu.
Dar man poilsis-bastytis užsienyje po didelį miestą,pavažinėti metro,pasėdėti lauko kavinėje,pastebėti,kaip apsirengę vaikšto žmonės.
Užmerktomis akimis gulėti saulėkaitoje ir klausytis jūros ošimo. Ne aš nesu didelė romantikė. Tiesiog taip labai pailsiu.
Dar man poilsis-vėlų vakarą čia Jums kažką parašyti.
O labiausiai pailsiu būdama viena. Man gyvybiškai būtina kartą per savaitę visą dieną pabūti vienai. Pasvajoti,pamastyti,paplanuoti... Sekančią dieną man vėl reikia žmonių,bendravimo.
Per vieną interviu aktorė Eglė Gabrėnaitė pasakė
''Aš dar nesu sau tokia neįdomi,kad negalėčiau pabūti viena''.
Mylėkite save. Labanakt.
Modelis-Indrė
Fotografuota-2009 balandis