.

.

2009 m. balandžio 10 d., penktadienis

Urtė







Šiandien temoje draugai-Urtė.
Yra geri žmonės,yra blogi žmonės ir yra Urtė. :)
Pažįstu Ją nuo dvyliktos klasės. O draugaujam penkti metai. Tiesa su pertrauka.
Mano gyvenime nutrūko dvi draugystės,kurių man buvo beprotiškai gaila. Pirmoji vardu Ligita,o antroji Urtė. Prieš metus su Urte vėl pradėjom bendrauti.
Ji vienintelė mano draugė su kuria galiu paplepėti apie įvairias meno rūšis.
Kokia Ji? Ji visokia... :)
Vieną 2005 metų rudens pirmadienį paskambina man ir sako ''Ką veiksi šį šeštadienį? Šiandien nunešėm pareiškimus,kviečiu į savo vestuves''.
Na sutikite susiorganizuoti šventę per 5 dienas nėra realu. Bet tik ne Urtei. Taip aš atsidūriau pirmą kartą vestuvėse,kaip fotografė. :)
Aplinka Jos ypatinga. Gyvena tarsi itališka šeima dideliame,sename name už miesto prie upės. Ta vieta turi kažkokią trauką.
Dosjė
Amžius-beveik 26
Veikla-amžina studentė su verslininkės gyslele
Vaikai-Ainis,3 metai
Hobis-fotografija,floristika
Mėgsta-batus ir lieknus vyrus
Nemėgsta-čia netilptų išvardinti
Žodis,posakis-kada mane pafotkinsi?
Modeliai-Urtė ir Ainis
Fotografuota-2008 liepa,2009 sausis,kovas