.

.

2009 m. rugpjūčio 2 d., sekmadienis

Konkursas :)


Praėjusį savaitgalį fotografavau vestuves Kauno senamiestyje. Buvau užmiršusi,kaip yra faina fotkinti
miesto centre. Linksmi kadrai patys pasitinka gatvėse.
Visą savaitę sirgau idėja kada nors nuvažiuoti pafotografuoti
į Rygą. Kodėl būtent Ryga? Nes ji man gražesnė už Vilnių. Ir nuo Šiaulių tik 137km.
Šiandien sugalvojau Jums atrakciją. Mano foto dienoraštis skelbia konkursą. Kas norėtų dovanų poros fotosesijos Rygos senamiestyje? :)
Konkurso taisyklės:
1 Svajonė turėti gražių nuotraukų
2 Parašyti man elektroninį laišką irmainstyle@gmail.com
3 Trumpai papasakoti judviejų pažinties istoriją
4 Atsiūsti vieną Jūsų bendrą foto
5 Turėti galiojančius pasus. Ryga vistik užsienis :)
6 Mėgti vairuoti,nes aš nemėgstu
7 Ir svarbiausia-gera nuotaika :)
Laimėtojų porą išrinksiu burtų keliu. Laiškų lauksiu visą savaitę. Paskelbsiu kitą pirmadienį.
Rugpjūčio vidurį mano foto dienoraštį ir nugalėtojų namų sienas papuoš linksmos šios vasaros akimirkos. :)
Geros Jums ateinančios savaitės
Irma