.

.

2009 m. rugpjūčio 10 d., pirmadienis

Konkurso nugalėtojai


Fotografuotis į Rygos senamiestį vyksiu su Vaida ir Justinu. Sveikinu Jus! Didelis ačiū visiems dalyvavusiems. Man labai patiko Ignės ir Pauliaus iš Vilniaus sąsaja su Ryga. Bet burtai yra burtai.
Gėda pelėda Tomai ir Jurgitai,kurios per savaitę nesugebėjo parašyti man laiškų nors labai norėjo tos fotosesijos. :)
O čia Vaidos laiškas:

Laba diena,
Aš esu Vaida. Man 22 metai. Esu studentė. Užklydau į Jūsų puslapiuką pažiūrėti Rimantės ir Andriaus vestuvių nuotraukų. Nerealios foto, labai man patiko, todėl nusprendžiau sudalyvauti jūsų konkurse. Man labai patiko jūsų linksmos, šmaikčios, romantiškos...ir tt..., labai meniškos nuotraukos. Turite savo stiliuką. Beje mačiau jūsų puslapiuke dekupažo. turbūt tai jūsų darbai - labai gražūs. Aš taip pat užsiimu tuo, tai jau mano liga :) Na, dabar jau reiktų papasakoti mudviejų (Mano ir Justino) pažinties istorija. Na, nemanau, kad kam kitam ji pasirodys įdomi, na gal šiek tiek likimo čia ir esama :)
Tiesiog bendraudama internete pamačiau gražaus vaikino foto ir jį užkalbinau. Vakare pasiūliau susitikti klube, jis -sutiko. Taip ir susipažinome. Tačiau keisčiausia tai , kad nesame linkę abu į tokias avantiūras,( na su nepažįstamais taip aklai susitikinėti ir pažindintis). Jis iki pat šiol negali suvokti kaip tada jis ėmė atvažiavo į klubą.
Tai va gal tuom ir keista ta mūsų pažintis.
Pagarbiai, Vaida

Dar kartą sveikinu ir iki pasimatymo! :)